Φορολογικός έλεγχος…

empty_by_djoe

 

Κάθε φορά που βουτάω τα χέρια στις τσέπες και βρίσκω αποδείξεις, φοβάμαι.

Φοβάμαι μήπως κι η απόδειξη είναι παλιά.  Μήπως έχει ημερομηνία από τότε που ήμασταν μαζί.  Και δε φοβάμαι μήπως και θυμηθώ τι μέρα ήταν ή τι σου είχα μαγειρέψει ή πως φορές είχαμε πηδηχτεί εκείνο το βράδυ.

Αυτά τα θυμάμαι έτσι κι αλλιώς.  Όχι γιατί ήταν μ’εσένα, αλλά γιατί έτσι κάνω.

Με όλους.

Γενικά.

Δε ξεχνάω.

Θυμάμαι τα πάντα.  Κι ίσως γι’αυτό να μη συγχωρώ πραγματικά κατά βάθος.

Πρώτα από όλους, εμένα.

Τώρα που το σκέφτομαι για λίγο, μπορεί και να συγχωρώ.  Ουφ! Δε ξέρω και δε με νοιάζει.  Και δεν είναι και αυτό το θέμα μου δηλαδή.

Έτσι κι αλλιώς, αργά ή γρήγορα, ο οργανισμός μου αποβάλλει.

Ναι, ναι αποβάλλει.

Μυρωδιές.

Υφές δέρματος.

Ανατριχίλες αγγιγμάτων.

Γεύσεις φιλιών.

Αυτά δε τα αναγνωρίζει από ένα σημείο και μετά.

Κρατάει μια πλήρη και λεπτομερή καταγραφή γεγονότων αλλά δεν έχει αίσθηση πια.

Τα υπόλοιπα απλά τα ξερνάει.

 

Άρα δε φοβάμαι να θυμηθώ εσένα γιατί είπαμε πως έτσι κι αλλιώς δε ξεχνάω.

Άλλο φοβάμαι.

Φοβάμαι εμένα.

Φοβάμαι μήπως θυμηθώ ποια ήμουν γιατί δεν είμαι πια εκείνη.

Εύθραυστη.  Ευάλωτη.  1,60 δόλωμα, βορρά για τα θηρία.

Μη γελαστείς!  Ακόμα με θηρία παίζω μα κοιτάω να έχουν τα νύχια και τα δόντια τους φανερά.  Να το περιμένω το δάγκωμα, κατάλαβες;

Όχι πια άλλες ψευδαισθήσεις τρυφεράδας.  Όχι άλλες αυταπάτες συναισθήματος.  Αυτές τις εξάντλησα μαζί σου.

Για ένα πράγμα σ’ευχαριστώ πάντως.  Που μ’έμαθες να εκτιμάω εκείνον που με κοιτάει στα μάτια και μου λέει στα μούτρα πως το μόνο θέλει από εμένα, είναι το να χωθεί ανάμεσα στα πόδια μου.

Οι αγάπες βλέπεις κοστίζουν ακριβά και δεν επιστρέφονται μιας και δεν έχουν αποδείξεις.

Όχι όπως οι κάβλες.

Ειλικρινείς λοιπόν οι δεύτερες σε αντίθεση με τις πρώτες.

Οι δεύτερες έχουν αποδείξεις.

Σαν κι εκείνες που φοβάμαι μη βρω ξεχασμένες στις τσέπες μου και μου θυμίσουν ποια ήμουν, όταν ήμουν μαζί σου….

Leave a Reply

