Ώπα! Και σεξ και ντραγκς και ροκΝρολ!

7308436764c07b259de0ac

Κοίτα ξέρω πως δε μου το χεις αλλά είναι αλήθεια και Ok νομίζω πως ήρθε η ώρα να το παραδεχτώ, είμαι ένα χαρούμενο junky. Τώρα που μπήκε η άνοιξη και η ψυχή αλητεύει, είναι πιο εύκολο να τρέξει απροκάλυπτα σε αυτά που έτσι κι αλλιώς τη «φιξάρουν». Όχι πως αλλάζει κάτι τον υπόλοιπο καιρό, αλλά να όπως και να το κάνουμε, η άνοιξη «μαγίστρα» σε παρασέρνει πολύ πιο άνετα στις μικρές, προσωπικές ακολασίες σου ή έστω σε κάνει να τις δεις καθαρά και να τις παραδεχτείς ανοιχτά.

Ξέρω πως μάλλον σ’έχω μπερδέψει αλλά είναι τόσο απλό. Ίσως και να φταίει κι ο καιρός που φτιάχνει κι η μέρα που μεγαλώνει. Μετά από τη μαυρίλα και τη γκαντίφλα ενός χειμώνα σα και τον φετινό που δεν έλεγε να τελειώσει, αναζητάω με περισσότερη λύσσα τη δόση μου. Το κάνω χωρίς να το καταλαβαίνω κάποιες φορές, ενώ άλλες σχεδόν ξετσίπωτα.

Το ψάχνω το σπιντάκι μου! Το γυρεύω! Πώς αλλιώς να στο πω; Θέλω τροφή για τις φωτογραφίες μου, υλικό για τα κείμενά μου, αποδέκτη για το περιεχόμενο της κατσαρόλας μου και μόνο μια ουσία μπορεί να μου τα δώσει. Οι άνθρωποι! Και αυτά που νιώθω! Κι αυτά που κάνω όταν νιώσω! Πώς το λέει το τραγουδάκι; «Είμαι συλλέκτης ηλιαχτίδων το μεσημέρι με μια μπύρα στο χέρι Κι ένα τσιγάρο καλοκαιρινό, κάπνος κι αλκοόλ Χίλια παρά ένα χιλιόμετρα για ένα γκόλ» (Βρώμικο – Ρόδες) Ναι αυτό είμαι στ’αλήθεια. Ζω γι’αυτά που νιώθω τελικά. Αυτό είναι το σταφ μου. Αυτά κι η μεγαλύτερη ντρόγκα μου. Δε πίνω (πολύ ή πολύ συχνά έστω), δε καπνίζω (δεν έχω καπνίσει στη ζωή μου ποτέ), δε πολυξενυχτάω.

Όμως τη καρδούλα μου φίλε όταν βρω, τη χιλιοτρυπάω κατευθείαν ενδοφλέβια. Χωρίς κουτάλια ή λάστιχα ή ελαφριά χτυπήματα προετοιμασίας στη φλέβα. Κατευθείαν κέντρο. Και μετά το πρώτο κόψιμο της ανάσας, περιμένω να δω τις εικόνες, να μυρίσω τις μυρωδιές, να νιώσω το στέρνο να βαράει δίκαση (αν ξέρεις από drums), να νιώσω την ανατριχίλα στη ραχοκοκαλιά. Τέτοια είμαι αλήθεια στο λέω! Το «σκονάκι» μου δεν είναι πάντα ίδιο. Ούτε ο προμηθευτής μου. Το φτιάξιμο μου μπορεί να είναι μια βραδιά στο κάγκελο, χαζεύοντας ένα Ευλογημένο Πλάσμα να χαϊδεύει ένα μαγεμένο Λαούτο. Η προετοιμασία για των Βαγιώνε (όποιος κατάλαβε, κατάλαβε). Ένα μήνυμα από εκεί που δε το περιμένω. Μια βόλτα χαμένες στα στενά του κέντρου με μια καινούργια κι αγαπημένη φίλη. Ένας καυγάς με τη Πάστα Φλώρα. Νταούλια και Ζουρνάδες που μεθάνε το τύμπανό μου. Ένα καινούργιο τυρί. Ένα γερό κλάμα. Ένα συναισθηματικό μνημόσυνο γι’αυτό που μου πέθανε. Η χαρά ενός φίλου. Ένα χαμόγελο. Ακόμα και μια Κυριακή με διάθεση ψοφιμιού. Αυτό είναι το δικό μου «ανέβασμα». Κι είναι μπροστά μου κάθε φορά.

Γιατί το συναίσθημα είναι τελικά η μεγαλύτερη πρέζα! Το πιάνω! Όταν με αγκαλιάζουν ή με φασκελώνουν χέρια αγαπημένων φίλων. ¨ Το μυρίζω! ‘Όταν ξαφνικά το τσιγαρισμένο κρεμμύδι μου θυμίζει το κοκκινιστό της μαμάς μου Το γεύομαι! Όταν με φιλάνε πρώτη φορά χείλη που ανυπομονούσα να πλησιάσουν πιο κοντά. Το νιώθω! Γιατί με κυριεύει είτε είναι χαρά είτε λύπη! Κι έτσι ζω κι έτσι πορεύομαι! Πως αλλιώς να γίνει; Ειδικά όταν καθώς μεγαλώνω και παρατηρώ πως η ανάγκη μου να ενθουσιαστώ με κάτι είναι αντιστρόφως ανάλογη με αυτά που θα βρεθούν να με ενθουσιάσουν. Είναι δυνατόν λοιπόν να μη ψάχνω με μανία και σνιφάρω με μανία ότι καινούργια ουσία μου στείλει η τύχη μου;

Πρόσεξε! Μη πιστέψεις πως δεν είμαι εκλεκτική όμως! Δε βάζω στον οργανισμό μου ότι να ναι! Απαιτώ την καλύτερη ποιότητα και τη πιο καθαρή ουσία. Αυτή μόνο ψάχνω! Αυτή μόνο αποζητώ με μανία! Κι ας λένε πως ότι πιο «καθαρό» σκοτώνει. Ερασιτέχνης φωτογράφος, ερασιτέχνης συγγραφέας, ερασιτέχνης μάγειρας είπαμε! Άρα, εραστής της τέχνης και της καθάριας στιγμής και της καθάριας και δυνατής συγκίνησης!

Μόνο έτσι αξίζει! Γι’αυτό σου λέω, είμαι ένα χαρούμενο junky και μόνο έτσι μπορώ και έιμαι η Στέλλα! Και είμαι καλά!

ΥΓ:  Κειμενάκι μου για το http://www.ihappy.gr

One thought on “Ώπα! Και σεξ και ντραγκς και ροκΝρολ!

Leave a Reply

