Στο λόγο μου!

Image

Σήμερα λέω να ορκιστώ

Στα μεγάλα φιλιά που κάθε φορά θέλω να είναι από έναν και μόνο, τον εκάστοτε «Έναν» μέχρι να μου δείξει κι αυτός πως ήταν απλά «άλλος ένας».

Στο καλοκαίρι που κάθε φορά λέω πως αυτή τη χρονιά θα ναι το καλύτερο, μέχρι να λαχταρήσω  το Σεπτέμβρη.

Στο γέλιο το δυνατό που κάνει το στομάχι να πονάει, μέχρι να σκεφτώ πως πρέπει να σταματήσω μη και μου βγει ξινό.

Στους φίλους που βαφτίζω με τέτοια λαχτάρα «οικογένεια», μέχρι να γίνουν γνωστές φυσιογνωμίες που πέρασαν τυχαία από το απέναντι πεζοδρόμιο.

Στις προσδοκίες μου που είναι πάντα δυο φορές το μπόι μου, μέχρι να τις βάλει στο κρεββάτι του Προκρούστη η πραγματικότητα.

Στο εφηβικό παρουσιαστικό μου που ξεγελάει ακόμα κι εμένα καμιά φορά, μέχρι να το σφαλιαρίσει το συνταξιούχο εσωτερικό μου.

Στις χαρές  που τις αφήνω κάθε φορά να μου δώσουν το λόγο τους πως θα μείνουν αυτή τη φορά, μέχρι σαν άπιστοι σύζυγοι να μου αφήσουν ενοχλητικά τις παντόφλες τους στο μπάνιο ως μοναδικό αποδεικτικό πως για λίγο ήταν όντως εδώ.

Στα χάδια που θέλω να δώσω και να πάρω, μέχρι να γίνουν τα χεριά βαρίδια που δεν μπορούν να σηκωθούν.

Στο χρόνο που λέω πως είναι στάσιμος, μέχρι να κοιτάξω την ώρα και να πεταχτώ βίαια από το κρεββάτι μου.

Στις πεταλούδες που φωλιάζει ο ενθουσιασμός  στο στομάχι μου, μέχρι να μου πέσουν βαριές και να βγουν βίαια από το στόμα.

Στις σφιχτές αγκαλιές που μου κόβουν την ανάσα, μέχρι να γίνουν θηλιά γύρω από το λαιμό μου ή να εξαφανιστούν αφήνοντας κενό.

Στη ελπίδα που φαντάζει στα μάτια μου ζωηρό κοριτσάκι, μέχρι να την δω ξερή κι άνυδρη μεσήλικα που κουράστηκε να περιμένει.

Στον Άγιο Ιούδα το Θαδδαίο, τον προστάτη των απελπισμένων και των χαμένων σκοπών.

Στην ατέρμονη επανάληψη όλων των παραπάνω……..

 

Leave a Reply

