Τις Κυριακές τα απογεύματα…

Πάει καιρός που έχουν σωθεί τα μαγικά, που έχουν τελειώσει κι οι άσσοι απ΄το μανίκι κι έτσι παίζω πια τα ρέστα μου.  Αφήνω το χρόνο να περνάει. Και τον κανονικό και τον άλλο, τον Αδυσώπητο.

Σκορπίζομαι τις Κυριακές τα απογεύματα, μοιράζω τις στιγμές μου νωχελικά. Βουλιάζω μέσα στις αγκαλιές των φίλων μου, εκεί που δε χρειάζεται να εξηγώ και να εξηγούμαι.  Μ’ έχουν κουράσει εδώ και χρόνια οι «υπότιτλοι»…

Τους αφήνω να με ακουμπάνε τους φίλους μου ξέρεις, να έρχονται κοντά, να με ντύνουν με την αγάπη τους σα να με λούζουν με ζεστό νερό τις μέρες που είμαι κρυωμένη –κλασσικό γιατροσόφι της Πάστα Φλώρας, αλάνθαστο- μένοντας χωρίς μιλιά μπροστά στη μαγεία της παρουσίας τους στο «εδώ και τώρα» μου. Μετά από λίγο προσποιούμαστε όλοι μαζί πως δε πονάμε.  Χαμογελάμε ο ένας στον άλλο, έρχονται και στιγμές που γελάμε με την καρδιά μας.  Μιλάμε για μουσικές, για βιβλία και ταινίες.  Μουδιάζουμε ο ένας τις νευρικές απολήξεις του αλλού και για λίγο, για τόσο δα πιστεύουμε πως όλα είναι εντάξει.  Ίσως και να ναι αφού έχουμε ο ένας τον άλλο.  Μετά τραβιέμαι νοερά και τους παρατηρώ από «απόσταση». Κι ύστερα καθώς πίνω, αναρωτιέμαι τι να κάνεις κι εσύ. Μη φοβάσαι, δεν έχω αυταπάτες.  Το ξέρω πως αν δεν ήσουν εσύ, θα ήταν κάποιος άλλος.  Ίσως όχι τώρα κι όχι έτσι, όχι με αυτό τον τρόπο.  Όμως τώρα και για όσο πάρει, είσαι εσύ.

Έρχονται στιγμές που πραγματικά λέω «όλα καλά» και το εννοώ.

Δε μιλάω πια πολύ. Καιρό τώρα. Βαριέμαι.  Όποιος μπορεί να καταλάβει, το κάνει και χωρίς να με ακούει να μιλάω.  Εσύ πχ. πως έπιασες το νόημα μέσα από μια γραμμή;  Ναι, ναι τα είπαμε και πιο πάνω, εσύ κι ο κάθε «εσύ» που θα ήταν στη θέση σου.

 

Απλά καμιά φορά μελαγχολώ που ζούμε σε μέρες που το μόνο που μας θυμίζει πως δεν έχουμε «ψοφήσει» ακόμα μέσα μας, είναι το σουγιαδάκι που με λαχτάρα περιστρέφουμε στις πληγές μας.   «Πονάω, άρα νιώθω, αρά ζω κι όχι αράζω» φάση κι έτσι. Από την άλλη μπορεί και να είναι η ράτσα μας έτσι…. Ποιος ξέρει

Δε βαριέσαι, όσο έχω τις Κυριακές τα απογεύματα μάλλον θα τα καταφέρω….

Leave a Reply

