Συνδρομητής προσωρινά διαθέσιμος

Στα μεγαλύτερα αμφίβολα “θέλω” δεν αποθηκεύω αριθμούς.

Γεμίζω τη μνήμη με άγνωστες αναπάντητες και ξένα sms.

Κοιτάζω μετά λίστες από τηλέφωνα χωρίς να θυμάμαι τους ακριβείς κατόχους τους.

Ετσι όταν λιγοψυχάω, δε κάνω ποτέ εκείνο το τηλεφώνημα.

Αφήνω τα πάντα στο “τι θα είχε γίνει αν” και προχωράω κρυφά στις γωνίες μη τυχών και με δουν και με φωνάξουν για λίγη παρέα και ένα φιλικό χτύπημα στην πλάτη.

Φεύγω σα να μην ήρθα ποτέ πριν ξυπνήσουν κι έτσι το “βάρος” μου, μένει όλο δικό μου τελειώνοντας την μπαταρία μου.

Κι εγώ έχω χάσει εδώ και καιρό τον φορτιστή μου….

Leave a Reply

